Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ik denk dat Iran ook zeker zal aangevallen worden. Het ligt nu eenmaal binnen de agenda en hoe ze nu bezig zijn zie je duidelijk dat ze de publieke opinie aan het opwarmen zijn met geruchten , ontkenningen , dan is de optie er weel wel dan weer niet etc.... Het ligt er dik op.
Ze gaan wellicht een niuewe terroristische aanval nodig hebben (lees creeëren) om het de publieke opinie voldoende mee te krijgen.
|
ik denk ook dat Iran zal aangevallen worden.Mischien zullen de Amerikanen "Europese" moslims gaan manipuleren, om in Europa een aanslag te plegen, en alzo de Europeanen bij het konflikt te betrekken( kosten delen, vuil werk opknappen enz.) Ik dacht aan het opblazen van een bekend Europees monument,bvb. de Eiffeltoren, midden in de zomer, stampvol toeristen!Niet vergeten dat er officiël 6 miljoen mensen "van arabische afkomst" in Frankrijk leven.En on-officiël kan je nog een miljoen erbij kappen...en neem aan dat er 1% daarvan gewelddadig genoeg is om aan zo een karwij te beginnen.Dan blijft er nog een flink regimentje over ...
Dit in het geval dat de Amerikanen wel degelijk de terrorristen manipuleren.Als dat niet het geval is, zijn we niet buiten gevaar, natuurlijk, dan is het gewoon dat het Kwaad uit henzelf komt (mijn idee), en dan zou een Europees monument eraan kunnen gaan om ons te straffen, omdat wij "ongelovigen" zijn ,net als de Amerikanen, en dus verdelgt moeten worden...