Los bericht bekijken
Oud 19 april 2006, 19:59   #1
FISHERMAN
Parlementslid

FISHERMAN's schermafbeelding

Standaard WK in de lage landen?

Citaat:
WK 2018 in Lage Landen is niet langer een droom

wo 19/04/06 - Dinsdag hebben de Nederlandse en Belgische bond vergaderd. Eén punt stond er op de agenda: de gezamenlijke organisatie van het WK 2018 in de Lage Landen.
De KBVB en de KNVB gaan nu ook daadwerkelijk onderzoeken wat de mogelijkheden zijn.
Jan Peeters

Voor het einde van dit jaar moet er duidelijkheid komen. Pas dan kan er beslist worden of de Lage Landen hun kandidatuur gaan indienen bij de FIFA.

Bondspreses Jan Peeters: "Iedereen keek raar op toen we het idee lanceerden van Euro 2000."

"Maar het werd een groot succes. Ik ben ervan overtuigd dat we die organisatie weer kunnen neerzetten."
Aangezien voetbal mij geen kloten interesseert, is het al erg genoeg dat ik elk WK/EK overal met voetbalgadgets/-nieuws gebombardeerd word. (bij het WK 2006 zal het gelukkig iets minder zijn ). Maar is dit nu echt nodig? Wie zal dat betalen? Stadions hernieuwen, politiekosten,hooligans,... Mijn belastingsgeld kan beter gebruikt worden.

(Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt)

Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 19 april 2006 om 20:00.
FISHERMAN is offline   Met citaat antwoorden