Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle
Als je je hiertoe beperkte, dan zou ik je visie delen en meestappen. Dit is immers de oorzaak van de moord en van de permanente onveiligheid in onze steden.
Maar dan kom je op de proppen met:
Zie je: je profiteert van de commotie rond deze moord om je eigen politieke agenda door te duwen. Diversiteit, versplintering, etc: allemaal leuk, maar dat is niet de reden waarom deze moord is kunnen gebeuren. Wel de decennialange weigering van de overheid om misdadigers aan te pakken. Je doet hier dus, samen met het establishment, aan lijkenpikkerij.
De mars is al gekaapt nog voor hij begonnen is.
Neen dus, ik ga niet meehelpen om Joe's offer te laten misbruiken door de verantwoordelijken voor deze moord. Ik reserveer mijn energie om iets te doen waar onze bedreigde jeugd echt iets aan heeft.
|
Ik wil hier absoluut geen politiek voordeel uit halen, ben zelfs niet meer actief met politiek bezig. Begin dit jaar heb ik de keuze gemaakt mijn levern een andere wending te geven en dus niet mer aan actiev politiek te doen, dus kanik hier zelfs geen voordeel uithalen.
De reden warom ik ben gestopt met politiek is eerder van private aard en tevens ook omdat ik het beu ben de partij waarvoor ik stond meer een meer te zien afwijken naar centrum. Waar NeoLiberalen nu blijkbaar aan de macht van staan en deze macht willen doordrukken naar de leden.
Ik heb ook mijn persoonlijke mening rond dit alles en deze heb ik geformuleerd, niet vanuit politiek standpunt. Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed en met gevoelens.