29 juli 2003, 12:08
|
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pink Terror
Als je holebi's gaat afschermen van de 'normale' maatschappij, benadruk je hoe 'anders' ze zijn en zullen de 'normalen' de 'anderen' nooit als 'normaal' beschouwen of behandelen.
Waarom geen aparte scholen bouwen voor zwarten of joden, of kinderen met aids,...
Dit is zever. 
|
In principe ben ik het met jou eens.
Maar:
De kinderen die naar die school gaan hebben ervoor gekozen omdat ze in andere scholen werden gepest wegens hun homoseksualiteit.
Het is vergelijkbaar met sportclubs en ziekenhuizen die in Amerika zijn geopend door joden en voor joden, omdat ze in andere sportclubs en ziekenhuizen niet werden aanvaard of slecht werden behandeld.
Vandaag zijn die joodse clubs en ziekenhuizen bij de grootste, meest respectabele en dikwijls meest begeerde in Amerika. Uiteraard worden ook andere mensen er aanvaard.
Hetzelfde zou kunnen gebeuren met die scholen voor homo's. Als achteraf blijkt dat die scholen goed zijn, dan zouden hetero-kinderen er stilletjesaan kunnen worden ingeschreven, waardoor de homo's er niet meteen als minderheid zijn.
BTW: er bestaan wel degelijk ook 'scholen voor joden en scholen voor zwarten. Maar ze aanvaarden er ook niet-joden en niet-zwarten.
|
Ik zie het al voor mij.
- Waar ga jij naar school?
- (Naam van school)
- Vieze homo!
|
|
|