Los bericht bekijken
Oud 21 april 2006, 12:11   #138
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harko Bekijk bericht
ten derde, er zijn meer dan genoeg verenigingen die vollenbak aan het mobiliseren zijn, wees gerust.
Ik was er inderdaad niet; maar het is ook totaal mijn taak niet daar aanwezig te zijn...
En welke zijn die 'genoeg organisaties' dan? Sorry, maar Decanen en de GSR beschouw ik niet als studentenorganisaties.

Buiten ALS heb ik nog niemand campagne zien voeren aan de gentse hogescholen en aan de grote faculteiten van de unief of aan het station. Toeval?

Neen, want er is gewoon niemand die concreet iets doet, en dat was ook duidelijk op de pfk-vergadering.

Trouwens, ik moet wel zeggen dat VVS zelf wel mobiliseert, al is het volgens mijn persoonlijke mening op een verkeerde manier. Top-down via de officiele universiteitsorganen. Studenten mobiliseren omdat het in het belang van de Ugent is, door allerlij 'hoge pieten' in te schakelen. Maar enfin; het moet gezegd worden voor ik het vergeet. VVS is ook een belangrijke mobilisatiefactor (eerder heb ik ze niet vermeld omdat ze een koepel is en geen vereniging).

Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 21 april 2006 om 12:21.
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden