Citaat:
Knorretje's argumenten: ik ben dom en schijnheilig. Hilarisch!
|
Voil�*, een typische redenering van een linkse zelfverklaarde idioot.
Citaat:
Neen hoor, ik ben niet angstig of paranoide. Het is niet omdat enkelingen binnen de allochtonen crimineel gedrag vertonen dat ik plots alle allochtonen met angst bekijk.
|
Bewijzen graag. Nu !
Waar schrijf ik dat
alle allochtonen crimineel gedrag vertonen? Waar ? Ik wacht met ongeduld ...
Citaat:
Ok, racisme in strikte zin niet. Laten we het er dan op houden dat jij een extreme, onverklaarbare en paranoide afkeer hebt van de islam.
|
Hoe extremer links zijn ogen sluit, hoe extremer de realiteit hen onder neus moet geduwd worden. Beetje last van het recht op vrije menigsuiting ?
Paranoïde ? Hoe extremer links zijn paranoïde afkeer voor de realiteit etaleert, hoe intensiever ik hen er met hun neus opduw.
Citaat:
Knorretje toch, lees eens wat minder VB boekskes en pamfletten van JMDD en consoorten... en zoek een psychiater op. Misschien kan die je nog redden.
|
Misschien kan een psychiater jou leren ontdekken waarom jij je paranoïde afkeer voor klokkenluiders altijd uit in extreme haat en onverklaarbare persoonlijke aanvallen. Bezoek eens wat minder jihadsites of inspireer je eens wat minder op jihadpamfletten ... Op die 72 maagden moet je echt niet rekenen hoor.
Citaat:
En nogmaals, is domkop één van jouw welbekende argumenten? Of begin ik je een beetje op de zenuwen te werken?¨
|
Is racist een van jouw goed onderbouwde argumenten? Of kwetst de waarheid gewoon iets te hard dat je nog enkel kan kronkelen of in het wilde weg schoppen?