Los bericht bekijken
Oud 21 april 2006, 21:53   #15
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

[SIZE=1]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
...zondagmiddag?
[/SIZE]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht

[SIZE=1]Ik weet het nog steeds niet. [/SIZE]

[SIZE=1]Zoals het er nu uitziet is het een soort double-bind situatie voor mij. [/SIZE]
[SIZE=1]Aan de familie van Joe heb ik persoonlijk beloofd alles te doen om dit drama niet zonder gevolg te laten. De familie wilde dat graag, en zonder politieke recuperatie. [/SIZE]

[SIZE=1]Nu we via de media overstelpt worden met boodschappen van 'verbroedering' (EHBO van N-Afrikaan, Cardinaal D., Guy V., vijf Marokkanen lopen naar CStation met roos, brood van buren, vrijdagsgebed oproep in moskee,...) en men constant politici ziet praten over de mars van zondag (Vera Dua enz.), krijg ik zo mijn twijfels.[/SIZE]

[SIZE=1]Door wat is de mars gerecupereerd, en: k�*n ik daar nog heen gaan met mijn boosheid en verdriet? [/SIZE]

[SIZE=1]Of worden mijn boosheid en verdriet dan meteen omgezet in: "Persoon wandelt broederlijk achter imam in multiculturele optocht"? [/SIZE]

[SIZE=1]Wat moet ik zondag doen? [/SIZE]

[SIZE=1]Ik word niet goed van dit dilemma. [/SIZE]

[SIZE=1][/SIZE]
De Linkse media heeft er weer een lachwekkend media circus van gemaakt, iedereen leeft weer broederlijk naast elkaar, *knip* lopen met rozen en meer dan de helft van de belgen knijpen uit frustratie hun reet weer dicht, den joe ligt al onder de grond en volgende week klapt er niemand meer over (spijtig genoeg)...
Trek jullie eigen conclusie, maar mij niet gezien.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 april 2006 om 12:30.
bolle is offline