Los bericht bekijken
Oud 24 april 2006, 12:22   #6
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red beret Bekijk bericht
Ik ben zeer tevreden over de houding van israel t.o.z. van de arabieren"palestijnen,hun bedreigingen t.o.z. arabieren".Voor mij part moeten de joden nog meer doen zolang het maar nodig is.Ik ben een belg met turkse afkomst en een moslim ,en mijn mening zal raar klinken maar het is nu eenmaal zo.fuck the araps "thats my motto".Al die arabieren zijn zo rijk en helpen de hongerlijdende mensen nog niet es en ik moet compassie met hun hebben.Fuck die!Ik ben geen jood liefhebber maar ook geen joden hater maar ik kan wel zeggen ik haat moslimse arabieren gewoon kapot.Zoveel geld en alleen maar extreme moslims organisaties steunen.nee nee nee ,moet ik niets van hebben.Zij zijn zelfs die het islam geloof een totaal andere zicht geven in de negatieve zin.Zijn zelf te beschrijven als een niet te vertrouwen volk.Dus beter gezegd een valse hond.maja,alles wat de joden doen steun ik met sempatie mee.cheers
Pita shawarma met knoflook saus en ajuinen....wat heeft de arme palestijn gedaan om uw afkeer tegenover deze volk te betuigen?? Zelfs ,er zijn joden en joodse organisaties uit tel-aviv die solidair zijn met het palestijnse volk......