Discussie: weinig respect
Los bericht bekijken
Oud 24 april 2006, 21:38   #8
New Era
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
verraad nooit jezelf !
Dat ben ik ook niet zo snel van plan, dank voor uw betoog.

Citaat:
Jij scheert nou alle buitenlanders over een kam, alleen omdat jouw vriendin haar ex jou bedrijgt heeft. Sorry maar dat voor mij rascistisch. En waar heb je gehoord dat geweld in jullie cultuur niet voorkomt, maar in andere buitenlandse culturen verheerlijkt wordt?
Ik had het niet over de verheerlijking van geweld, maar over hoe in sommige culturen het zelfs als een eerzaak wordt gezien dat de man zou superieur zijn aan zijn vrouw. Ik betwijfel of dit nog zo is onze westerse cultuur waar een vrouw evenveel rechten en plichten kent als de man, terwijl in andere culturen dit niet zo evident is. Lees in het vervolg mijn post voor u met stenen begint te werpen.

Citaat:
Jij bent duidelijk nog maar een tiener die nog nix van de buitenwereld afweet, en ik zal je maar een ding aanraden, ik zou maar niet te vaak op forums zoals deze komen. Jij bent nog jong en hier zijn veel Nazis die hun haat en frustraties komen luchten, en jij zult makkelijk door hun gehersenspoeld worden
Ik ben blij dat u me zo goed kan inschatten na één post van mij gelezen te hebben, uw mensenkennis is opmerkelijk. Ik ben persoonlijk bereid om naar iedere mening te luisteren, maar ik ben niet zo ontvangend voor haatdragende ideeën.

Citaat:
U had die jongen, en zijn vriend, veel méér geholpen als U rustig - zonder stemverheffing, zonder schelden, zonder al te veel moeilijke woorden - had uitgelegd waarom u zich gedroeg zoals u zich gedroeg.
Om eerlijk te zijn wou ik zo snel mogelijk weggeraken. Ik vind midden in een groep staan, waarvan de leden opgefokt zijn en voor het minste dat hen niet zint beginnen te slaan geen leuk idee.
New Era is offline   Met citaat antwoorden