Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi
Waar blijft u het toch halen?
Ik denk dat de situatie voor de meeste vrouwen in West-Europa tegenwoordig echt wel meevalt in vergelijking met de meeste andere regio's in de wereld, op Noord-Europa na.
Dat is echter nog niet zo héél erg lang het geval, en als het van bepaalde 'conservatieve' krachten had afgehangen, was dat nog steeds niet zo.
Als die 'identitairen' dan nu eventjes de vrij schaarse uitzonderingen uit het verleden gaan gebruiken als 'propaganda-materiaal' ter illustratie van hun stelling dat de vrouwen hier in het Westen ALTIJD AL gerespecteerd werden, dan kan ik daar alleen maar om lachen.
Dat mensen daar ook intrappen is minder lollig, natuurlijk, maar veel kan ik daar uiteindelijk niet tegen doen.
Als ze er nu echt op st�*�*n 'bie den buk gezet' te worden, kom ik niet meer tussen, hoor.
Maar dan moeten ze achteraf vooral niet komen zaniken.
|
jaja, "liberation of women", dat is hier ook zo oud nog niet.maar euh...je had het over schaarse uitzonderingen.We hebben toch minstens een paar uitzonderingen! En in de moslim-landen hebben ze zelfs d�*t niet.Vrouwen zitten daar verpakt in pak en zak, dat is altijd zo geweest, en als het aan hun ligt, zal dat zo blijven, en moeten onze vrouwen zich binnenkort ook daar naar schikken.Daar zijn die "identitairen " dus tegen.Hun trakt zegt het ook: "Ni voilée, ni violée".En dat , is nu wel van aktualiteit alhier.Spijtig genoeg...als ge dat om te lachen vind....