Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2003, 14:16   #38
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan C.
Citaat:
Een land, en een volk welke zijn eigen respecteerd Vermmord zijn eigen handel niet!!!!!
Ik heb meer achting voor een michel, dan voor een stuk anciaux.
De kritiek begint wel erg onduidelijk te worden. Enerzijds wordt Spirit aangevallen omdat door de regionalisering Wallonië haar eigen keuzes kan maken. Men doet dan uitschijnen dat als Wallonië wapens levert aan dubieuze regimes de partij Spirit daaraan medeplichtig zou zijn.

Anderzijds begint Fernand nu al te lullen dat er niet aan de wapenuitvoer van Vlaanderen mag gekomen worden.... Michel krijgt lof toegezwaaid omdat hij op de bres staat voor de Waalse wapenindustrie

Blijkbaar is alles goed om Spirit aan te vallen

Citaat:
De adem van het Blok, en het vlaggen gezwaai van de Vlaamse burger heeft al veel bereikt.
1. De adem van het Blok zal snel ovegaan in hyperventileren indien ze ooit betuursverantwoordelijkheid zullen moeten nemen omdat ze misschien in A'pen ooit zal moeten besturen met rechtse rakker Beysen. Daarna zal het verhaal van het Blok een snel einde kennen. Afbreken: ja Besturen: neen, bedankt

2. Veel burgers zwaaien niet met de Vlaamse vlag! Het zijn meestal de militanten van de Vlaamse beweging die dit doen. Zo van die personages die denken dat ze de gehele bevolking vertegenwoordigen. Een deel van die kliek heeft er in het verleden al voor gezorgd dat ons symbool ontzettend aangebrand is.
Citaat:
De kritiek begint wel erg onduidelijk te worden. Enerzijds wordt Spirit aangevallen omdat door de regionalisering Wallonië haar eigen keuzes kan maken. Men doet dan uitschijnen dat als Wallonië wapens levert aan dubieuze regimes de partij Spirit daaraan medeplichtig zou zijn.
Ofwel bent U voor pacifisme ofxwel tegen. Het komt Spirit héél goed uit om daar zijn kar te keren, en nu de regionalisering te gaan voortrekken.

Citaat:
Anderzijds begint Fernand nu al te lullen dat er niet aan de wapenuitvoer van Vlaanderen mag gekomen worden.... Michel krijgt lof toegezwaaid omdat hij op de bres staat voor de Waalse wapenindustrie
Als U mijn eerdere atwoorden naziet ben IK NOOIT tegen de uitvoer van de wapens geweest, voor mij (oud werknemer FN), is het economisch belang meer of die zever van wij mogen niet uitvoeren, er worden dan mensen mee vermmord.
Wanneer ze niet van hier vertrekken vertrekken ze vanuit PORTUGAL. De wapens worden zo wie zo verkocht.
Ze worden dan in de Fabrieken van IMI 5Israël) geasambleerd. Mer resultaat wat hier is gebeurdt in 1972, Alle fabrieken van FN, Brugge, Gent Zutendaal Dicht. 6000 mensen op de keien, waaronder ook ik. En heeft FN minder inkomen gehad. NEEN. Ze hebben zelfs meer verdient. Ze hebebn ze laten produceren onder licentie. Kasakasa, zonder problemen. Herstal draait grotendeels op Jachtwapens en Rechearch.
fernand is offline   Met citaat antwoorden