Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Met andere woorden: de Blok Jongeren profiteren gewoon van deze mensen om oppositie te voeren. Flauw vind ik dat...
Wat ik me dan ook afvraag: had er iemand van deze protesterende jongeren een beetje rijst, pasta of ander voedsel mee voor de Afghaanse kinderen? De kleine kinderen van de mensen in de kerk leven op hetgeen ze krijgen van buurtbewoners en sympathisanten. Ze hebben in een week slechts één warme maaltijd gehad
Als de VB jongeren dan aan de kerk van Elsene wilden staan alleen om het asielbeleid aan te klagen, hadden ze tenminste mogen bijdragen om die jongens en meisjes, de kleine kinderen, te helpen.
|
De actie was niet gericht tegen de bezetters op zich, maar tegen het asielbeleid van de regering.
|
De actie was enkel en alleen tegen de asielzoekers gericht want het Blok is gekant tegen elke vorm van asielbeleid en een absolute blokkade van de grenzen asielzoekers inbegrepen. Lees je eigen programma.