Los bericht bekijken
Oud 28 april 2006, 10:28   #154
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Snel een eerste
Citaat:
Er zijn meer gegevens die een explosie in de WTC torens bevestigen. Verschillende getuigen en overlevenden hebben gerapporteerd dat ze bomexplosies hoorden in het WTC. Louie Cacchioli is een brandweerman in Harlem, New York. Cacchioli vertelde People Magazine: “Ik was brandweermannen naar het 24ste aan het begeleiden om werknemers te evacueren. Tijdens de laatste trip ontploffte er een bom. Wij gaan er van uit dat de bommen verborgen zaten in het gebouw.”
Als ge citeert dan is het niet verboden de juiste woorden weer te geven.
Citaat:
"Tommy Hetzel was with me and everybody else also gets out of the elevator when it stops on the 24th floor," said Cacchioli, "There was a huge amount of smoke. Tommy and I had to go back down the elevator for tools and no sooner did the elevators close behind us, we heard this huge explosion that sounded like a bomb. It was such a loud noise, it knocked off the lights and stalled the elevator.
……
"I somehow got into the stairwell and there were more people there. When I began to try and direct down, another huge explosion like the first one hits. This one hits about two minutes later, although it's hard to tell, but I'm thinking, 'Oh. My God, these bastards put bombs in here like they did in 1993!'
………
Leading the man by the arm, he then ran into a group down the hall of about 35 to 40 people, finding his way down the 23rd floor stairwell and beginning their descent to safety.

"Then as soon as we get in the stairwell, I hear another huge explosion like the other two. Then I heard bang, bang, bang - huge bangs - and surmised later it was the floors pan caking on top of one another.
Mag ik even volgende puntjes aanstippen
- … that sounded like a bom… is iets anders dan ’er ontplofte een bom’
- … I’am thinking… hij dacht dat er bommen waren
- die ontploffingen hebben niets te maken met de fameuze ‘controlled demolition’. Hij bevond zich op de 24ste verdieping en is via de trappenhal naar beneden en naar buiten gegaan. Normaal duurt zoiets meer dan 10-15 seconden, de tijd die de toren nodig had om te ‘collapsen’.
- …the floors pancaking… zelfde opmerking als hierboven. Het kan niet anders zijn dan het neerstorten van de zuidtoren. Zonder die mijnheer Cacchioli af te doen als leugenaar vraag ik mij toch af of het geluid van het neerkomen van die andere toren zo goed hoorbaar was daar waar hij zich bevond.

Besluit, je eerste was niet in de toren toen die naar beneden kwam.
De tweede graag.

Overigens, quid thermiet en explosies?
puud is offline