Los bericht bekijken
Oud 28 april 2006, 11:53   #5372
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Op een politiek discussieforum is het de bedoeling over politieke onderwerpen te discussiëren.
Als je toch de behoefte hebt om persoonlijk te gaan, dan is het minste wat men kan verwachten dat je je beweringen hard kunt maken, quod non.
Het vb. die ik gaf was een waargebeurd vb.
+je zei enkele dagen geleden op -ik denk- de draad over explosieen in het WTC dat er verdachte zaken waren aan het 9/11 verhaal en als ik je vraag welke dan? tot 2x toe komt er geen antwoord....of heb ik erover gelezen?

Citaat:
Ik ben hier door believers echt al van de meest bizarre zaken beschuldigd (van grote aandeelhoudster tot dubbelnick van Wreker, Nadine, Malinois en Illwill), nooit met enig bewijs uiteraard.
Sja,dat zijn om te beginnen zaken die niet kunnen bewezen worden...dus de mogelijkheid blijft bestaan.+werd je van al die zaken echt beschuldigd?Of waren er ook bij die slechts gesuggereerd werden?

Citaat:
Sinds wanneer zit ik bij de ADL?
Het was een onbetekenende opmerking in het kader van de posts in questie...ga nu niet achteraf zeuren dat ik je heb beschuldigd van bij de ADL te zitten heh.
(ter informatie:ADL heeft mensen (cellen van 4 man bvb.) die zich enkel bezighouden met het tackelen van mensen die de agenda van de oversten in gevaar brengen...iemand stuurt hun plannen in de war en hop...die mensen zorgen ervoor dat hij snel zijn bek houdt en ze zorgen er bvb. voor dat hij als antisemiet wordt bestempeld)-niet dat dit op jou van toepassing is,geheel terzijde dit.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden