Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rode Bert
Ja hoor, begin maar te zwaaien met jullie "polls" en "ènqeutes"...
Wees eerlijk, als je een ganse bevolkings groep beschuldigt van doodslag en nadien blijkt dat de dader van de moord een hele ándere etnieciteit heeft, zijn excuses alles behalve overbodig, of wel? Wat de uitslagen van die peilling betreft: dat verbaasd met niets, dat we in een rasiestisch land leven met meer dan 1.000.000 Vlaams Blokkers is gewoon om van te huilen.
Het is natuurlijk gamakkelijk om de schuld altijd op iemand anders te steken hé. Het zijn altijd "de makakken", schandalig gewoon. We leven in een negatieve zwart wit sfeer, gecreerd door het VB. Een negatieve spiraal zonder einde.
Ikzelf heb persoonlijk nog NOOIT last gehad met Noord-Afrikanen.
Met mijn eigen land genoten daarintegen?!!
Conclusie:
"De man in de straat" is gewoon een bange neo-conservatieve zeurpiet met een ziekelijke fobie voor inovatie en evolutie en alles wat "vreemd".
Trouwens, Polen of niet, ik blijf erbij: Met een MP3-speler op straat staan pronken is vrágen om neergestoken te worden.
Hoe zit het trouwens met dat onderzoek over de mogelijke rasiestische aard van Joe (op VRT zei men hier dacht ik iets van)??
In rook opgegaan?
|
Met wat voor een ziekelijke argumenten kom jij aandraven? Indien dat soort mensen onze maatschappij een "nieuw uitzicht" moeten geven...
- het gaat blijkbaar een heel stuk boven je petje dat één vierde van het Vlaamse kiezerskorps wel eens gelijk zou kunnen hebben,en jij ongelijk...
- het "VB" zoals je dat noemt ligt niet aan de basis van de negatieve spiraal waarin de ongecontroleerde en oncontroleerbare multicul ons land stort, de laatste jaren ... maar is wel de groep die er het luidst voor waarschuwt en belet dat mensen zoals jij ongestoord hun kop in het zand kunnen steken
- dat "ganse gemeenschap"-is zo afgezaagd en stomzinnig als wat! Zelfs de Marokkaanse gemeenschap was op zoek naar die crimineel,... waarvan ze dachten dat het een Noord-Afrikaan was! Ze kennen hun pappenheimers zelf wel.
- excuses omdat het eens niet een Noord-Afrikaan was die negatief in beeld kwam? Hoeveel keer bieden zij hun excuses en medeleven aan telkens ze er wel voor iets tussen zitten? Hoeveel keer halen hun heldendaden niet eens het nieuws?
De houding van de Polen (ook al is het een zigeuner, wat voor de mensen aldaar ook niet zomaar gelijk staat met een "Pool") is trouwens heel anders: ze zijn beschaamd, ze excuseren zich, ze lopen het stof uit hun sloffen om de dader te pakken enz De Noord-Afrikanen beperken zich meestal tot gejank omdat ze weer eens "racistisch" vermeld werden...
- de man in de straat heeft een hekel aan alles dat zijn maatschappij verstoort, onveilig maakt enz ... en gelijk heeft hij!
De strafste opmerking: met een mp3 op straat staan pronken is vragen om neergestoken te worden...
Wat zou je denken van de volgende even slimme opmerking: zonder geladen revolver op straat komen om eventueel agressief ongedierte uit de weg te ruimen staat gelijk aan een zelfmoordpoging!
Over de insinuatie dat Joe "mogelijk racistisch van aard" enz zou kunnen geweest zijn... Jongens toch... de rest tik ik maar niet uit.