Los bericht bekijken
Oud 28 april 2006, 21:19   #6
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
over strijd in het algemeen, en onschuldige burgers lastig vallen ..
ik heb de meeste gedownloade film (reportage) op het internet gezien http://www.reopen911.nl/freedvd.php reopen 9/11 is dat, en ik twijfel of het echt alqaida heeft gedaan ..
leven is strijd is de basis principe van darwinisme en dialictische materialistische filosofie .. mp3-moord is o.a een voorbeeld .!
het is niet relegieus zoals iemand hier op deze forum beweerde toen hij hoorde dat de dader van noord-afrika is .. ook al het door een noord-afrikaan is gebeurd , waarom moeten de belgen dan het geloof daarbij trekken ??? of is dat normaal ?? Marc-Dutroux is de gevaarlijkste crimineel in België, is dat ook relegieus (christelijk in dit geval) geïnspireerd ??
nee, het is darwinistisch, materialistisch.
Laten wij nu even naar een boek luisteren waarop een geloof zoals islam is gebasseerd:
Om een mens zonder enig reden te vermoorden is een duidelijk voorbeeld van onheil. God verwijst in de Koran op een gebod, dat hij al eerder aan de Joden in het Oude Testament had verkondigd:
"Deswegen schreven Wij de kinderen Israëls voor, dat wie ook een mens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, het ware alsof hij de gehele mensheid had gedood, en voor hem, die iemand het leven schenkt, alsof hij aan het gehele mensdom het leven heeft geschonken…" (Koran 5: 32)
waarom is dit vers geopenbaard weet ik nu niet, maar staat wel in de koran. (allé ja, de reden waarom een bepaalde vers is geopenbaard is zeer belangrijk binnen de islamitische leer).
Zoals het vers duidelijk maakt, begaat de mens die een medemens doodt, behalve wegens het doden van anderen of het scheppen van wanorde in het land, een gelijke misdaad alsof hij de gehele mensheid heeft gedood.
Je bent appelen met citroenen aan het vergelijken.

Dutroux = geesteszieke

Al Quada is een politieke brainwashmachine die internationaal moslimjongeren in de criminaliteit en het terrorisme leidt.