Los bericht bekijken
Oud 28 april 2006, 22:15   #130
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Dat is achteraf gelul, omdat je nu je gelijk wilt halen.
Niets achteraf gelul en ik wil helemaal geen gelijk halen. Als ik zeg dat je niet op vooroordelen mag afgaan, dat je niet mag oordelen voor je de feiten kent, dat je niet zomaar alles moet slikken wat in de gazetten staat (en dat zeg ik al lang vòòr de moord), dan héb ik gelijk. En jij hebt mijn gelijk aangetoond. Waarvoor voorwaar dank.

Citaat:
Het is kinderachtig,
Als een kind iets fout doet, dan zegt dat nog tenminste dat het daar spijt van heeft. Als het een beetje is opgevoed toch, zoals die van mij.

Citaat:
Ik ben blij dat de baas van Justitie ten minste ook heeft durven zeggen dat er geen enkele reden is om zich te verontschuldigen en dat niemand anders dat in de plaats van het Parket hoeft te doen.
Volstrekt naast de kwestie. Jij verwijt de Franstalige pers dat ze niet mee op de kar springen, dat ze niet mee doen aan de hetze, terwijl ze daarin gelijk hebben. Wat Justitie vindt, moet Justitie weten. Ik vind excuses van hun kant geen prioriteit. Het heeft ook niets met jouw citaat te maken.

Citaat:
En ik vind wél dat je stalkt, met dat stomme onderschrift van je.
Dat je toegeeft dat het stom is, is al een hele stap vooruit. Daar ben ik het dus mee eens. Daarom staat het er ook.

Citaat:
Plus je bent vreselijk humorloos. Je "point" is, met dit gedrag van je, allang niet belangrijk meer.
Zoals de Koningin van Engeland zei "We are not amused"... Maar mijn point is wél waar het over gaat hoor: vooroordelen leiden tot stommiteiten. Jouw citaat is een mooi voorbeeld, dat is alles.

Citaat:
Nu is je "point" geworden: Polly pakken, Polly pesten, Polly met het boze vingertje nawijzen, Polly onder de media aandacht brengen.
Ach, hoe schattig! Voel je je wat gepest? Maar jongen toch! Volgende keer twee keer nadenken voor je iemand iets verwijt. Dan héb ik zo geen citaat om eronder te zetten. Van jou toch niet.

Citaat:
Ik neem geen één woord terug.
Mag ik ze houden dan? Thanks, dan kunnen ze nog wat blijven staan ...

Laatst gewijzigd door kaatd : 28 april 2006 om 22:16.
kaatd is offline