Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
ik ben hier nu al een tijdje als linkiewinkie op het forum en kan uw stellingen niet bevestigen, moet ze zelfs ronduit tegenspreken. Het enige dat mij opvalt is dat de linksen doorgaans menen dat dit een rechts forum is en de rechtsen dat het een links forum is.
inderdaad is dit forum geen spiegel van de maatschappij want hier zijn enkel mensen die op één of ander manier in politiek geinteresseerd zijn. En het gros van de bevolking interesseert dat geen ene reet.
in alle geval moesten ofwel de linksen of de rechtsen hier worden geband dan zou dit forum totaal geen zin meer hebben en zou er niet meer gedicussieerd worden. het zou maw stilvallen wegens te weinig tegenstelling.
|
Even citeren:
Politics.be overwegend rechts forum
Nu hebben jullie waarschijnlijk ook al opgemerkt dat dit forum nogal extreem rechts georienteerd is.
Nu hoop ik zelf door mijn schamele inbreng er toch voor te zorgen dat ik die mensen eventueel van gedachte kan doen veranderen. Daarom blijf ik toch nog op dit forum rondhangen. Maar waarom willen jullie eigenlijk nog moeite doen, om hier je zegje te doen? De meeste mensen hier op dit forum zit ons toch maar uit te lachen.
Volgens mij is het Vlaams Belang en vroeger het blok goed bezig met rechtse indoctrinatie. Zou het misschien mogelijk kunnen zijn dit ook van de linker zijde tot stand te brengen. Ik ben nu eigenlijk wel tegen het opdringen van mijn eigen mening, maar om het blok te weerstaan kan dat misschien wel eens nodig zijn.
Er zijn toch nog mensen die snel tot dezelfde conclusie komen blijkbaar.
"forum.politics.be" is eigenlijk een soort cyber-sekte, die, zoals ik zei door de aard van de constructie (inclusief hooligans) een promotie-site is voor (extreem-)rechtse standpunten, onder de dekmantel van een "neutraal"-uitziend forum.
Dat is geen mening, maar een feit.
Hier zijn vandaag wel veel draden hernomen en gestart, niet. Een verbazende grote beweging.
En op het communautaire subforum gaat het incestueuze/narcistische onderonsje verder.
Leve de mod's, zij verknoeien de boel.
Laatst gewijzigd door Black Cat : 28 april 2006 om 22:51.
|