Los bericht bekijken
Oud 29 april 2006, 16:03   #2
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

ik weet het niet zo goed of ik nu Westers of zuiver Europees moet antwoorden..

Er zijn aan het kapitalisme wel dingen die ik goed vind; maar het is vandaag de dag wel enigzins ontspoord. de gewone werkmens dreigt eronder door te gaan en diegenen die rijker worden genereren hier in Europa geen nieuwe arbeidsplaatsen of welvaart voor gans de europese gemeenschap. Er dient dus een soort van correctie op te komen, had mijn hoop gesteld op "Europa als project" maar dat is ondertussen onderruit gehaald door een ultraliberale visie erop zonder sociale dimensie EN natuurlijk het "Turkije moet er ook bij" = > ingegeven door de USA , omdat ze zo Europa zwak willen houden (de bevolking wil immers van Turkije niet weten) en eventueel controleren.

Als ik zie hoe onze Europese cultuur idd compleet overspoeld is met American Stuff (media,muziek,voeding,drank etc) denk ik idd dat het tijd is om een onderscheid te maken tussen wat TEN WESTEN van ons EUROPA ligt en natuurlijk ook TEN OOSTEN EN TEN ZUIDEN.

Maar dan zal het europese volk toch ZELF met alternatieven voor de huidige wanverhouding moeten komen...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden