Discussie: weinig respect
Los bericht bekijken
Oud 30 april 2006, 00:15   #31
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik heb voor de prins Gautama, en voor Jezus, wel enige sympatie, maar als die mannen echt bestaan hebben, zullen dat wel buitengewone mensen geweest zijn.
1) Ikzelf, en gij waarschijnlijk ook, ben veel minder begaafd en moet echter, met al mijn tekortkomingen ook door het leven.
2) En ik zeg het u nog eens, een goede mot kan soms de beste oplossing zijn om snel een onaangename situatie te regelen.Vooral als ge te doen hebt met mensen die aan Boudda en jezus lak hebben, en zullen denken
3) dat ge van hun schrik hebt als ge ze beleefd toespreekt...en als ze d�*t denken, dan gaan zij snel aan het motten, en dan zijt gij mischien de peer, want...:" de eerste slag is Goud waard."
1) Over uw begaafdheid/tekortkomingen kan ik mij niet uitspreken. Ik geef wèl toe dat ik inderdaad niet het niveau haal van die buitengewoon straffe gasten die we al vernoemden.
2) Mijn ervaring was tot nu toe toch steeds dat een goede mot geen oplossing was voor de onaangename situaties waarin ik ooit wel eens verzeilde.
3) Schrik heb ik niet gauw, en dat merken de mensen gauw genoeg, en ik kan me bovendien uitstekend verdedigen zonder zèlf te moeten gaan motten.
Er bestaan daarvoor eeuwenoude technieken, die ik met veel plezier toepas als dat nodig blijkt. Altijd leuk, die verbaasde gezichten die ik dan telkens weer te zien krijg.

Laatst gewijzigd door djimi : 30 april 2006 om 00:16.
djimi is offline   Met citaat antwoorden