Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
jij sprak nochtans over geen staatsbemoeienis... ik deel je menig daar tenvolle
geen staatsbemoeienis voor persoonlijke aangelegenheden lijkt me wel van primodiaal belang, een essentie dus
en dan verwonder jij je erover dat we bij 't vb uitkomen ?
|
Ik verwonder me inderdaad over het feit dat je dan bij het vb uitkomt. Het is gewoon geen topic voor het vb. Ze zien het liever niet komen, maar ik moet je vragen wat de echte impact zou zijn. Want jij spreekt reeds over staatsbemoeienis vooraleer die plaatsvindt. Ga je net als Bartje zeggen dat het VB alle homohuwelijken zal ontbinden, kwestie van meteen onpopulair te worden en zo ? Ik zie geen enkel teken dat dat zal gebeuren en het zou nog dom zijn ook.
Dus mag ik weten waarom jij bij het vb uitkomt, waarschijnlijk in het verlengde van het feit dat de holebi federatie, een vzw draaiende op overheidsgeld die als taak heeft het de holebi's makkelijker te maken, toch een politieke campagne tegen het vb start in de aanloop naar de verkiezingen. Een partijpolitieke campagne van een vzw die geld krijgt voor een niet partijpolitiek doel... hmmm...
Ik zou het haast spijtig vinden voor de holebi's dat hun vzw gebruikt wordt voor politieke spelletjes eigenlijk