Discussie: Prinsjesdag
Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2006, 13:47   #92
Donaldduck
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
En wat is uw bijdrage tot deze discussie?
een antwoord aan diegenen die zeggen dat Nederland en Vlaanderen zoç goed samen kunnen werken of zijn we dat al vergeten dat dat hier ter sprake kwam

Citaat:
BOUWFRAUDE!
de controle waar ik het over had heeft niks te maken met fraude maar met NL concurenten die het niet zagen zitten dat Vlamingen hun werk deden, ook al wisten ze niet waar ze het volk vandaan moesten halen, en dan maar pestveiligheids controles op ons afstuurden wetende dat er niks te vinden was

het was dus een antwoord op de stelling dat het voor Vlaanderen beter zou zijn om bij de Ollanders te horen , niet dus in met mijn ervaring en vraag het maar eens aan de Vlamingen die in een Vlaams bedrijf werken dat door Hollanders is overgenomen , hard werken en uw werk goed doen is dan geen garantie meer , vooral slijmen en zeker goed kunnen lullen ( je er uit kunnen lullen ) daar kom je in een NL bedrijf ver mee , ik heb het niet van horen zeggen hé heb genoeg gewerkt voor NL bedrijven

enne om het nog eens over de fraude te hebben , het zijn dus vooral de NL bedrijven hé want de Vlamingen heb ik daar niet echt gezien buiten 1 bedrijf en een paar freelancers die onderbetaald waren

Laatst gewijzigd door Donaldduck : 1 mei 2006 om 13:51.
Donaldduck is offline   Met citaat antwoorden