Discussie: Haat
Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2006, 10:55   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard Haat

Het moet me nu eens eindelijk van het hart dat ik de kinderachtige manier waarop door vele op de kap van extreem rechts gezeten wordt, me het ergste doet vermoeden over de manier waarop dit land bestuurd wordt.

Scheldt maar rustig verder met jullie termen als "vuil b", "v behang" en ga zo verder. Jullie maken de wetten, proficiat!

Maar vergeet niet wat je teweeg brengt. Je streelt onaangepaste migranten over het bolletje. Je knuffelt ze als het ware dood, want die slechte racisten geven heb geen kansen.

Ooit al eens afgevraagd hoe men racist wordt in dit land?

Dat gaat simpel, in 3 stappen.

1) leef lang genoeg in eenzelfde buurt, die men ziet ingenomen worden door vreemde invloeden, die jou beginnen te overheersen en je het leven zuur beginnen te maken.

2) probeer dit probleem aan te kaarten bij de bevoegde instanties en vang telkens bot.

3) begin stilaan het programma van je toen nog boeman te lezen en ontdek dat het niet zo racistisch en slecht is, zoals men je ooit heeft wijsgemaakt.

Dan komt van het een het ander. Maar ... dan veranderen de wetten weer en je gedachten worden verboden. Je mag geen mening meer hebben, tenzij het die van de gevestigde waarden is.

Plots ben je gevaarlijk, staatsgevaarlijk, alhoewel je nog nooit iemand tot last bent geweest. Alleen een mening is al genoeg om als crimineel aanzien te worden.

Bedankt vuile staat. Ik voel me als een opgejaagd dier en kan wel eens gevaarlijk worden, als jullie me blijven muilkorven.