Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2006, 19:36   #162
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hazo, jouw punt blijft dat Beliën en het kotsbehang met de kont blootgingen, maar je hebt wel lekker van de gelegenheid gebruik gemaakt om Knuppeltje te beledigen.
Ik vraag me af hoe jij mij denkt te kunnen beledigen door er vanalles bij te sleuren waar niks van klopt. Volgens mij heb je daar alleen jezelf belachelijk mee gemaakt.

Maar omdat je toch van je eigen onderwerp wilt blijven afdwalen met als enige doel Knuppeltje te beledigen, vergeet dan niet dat Knuppeltje ook werkte en afdroeg. Aan haar gulheid zijn evenzeer grenzen als aan de jouwe.

Jij bent helemaal geen toffe pee als je beweert dat mijn generatie gulzigaards zijn omdat ze van een brugpensioen konden genieten waar jijzelf wellicht niet meer voor in aanmerking zult komen.
Je liegt dat je zwart ziet door te zeggen dat niet de politiek daarvoor verantwoordelijk is. Het IS namelijk dezelfde politiek die vandaag het brugpensioen afbouwt die het ooit inbouwde.

Lul er echter gerust nog wat over door.
Degene die je wilde beledigen hééft namelijk geen uitkering, noch een brugpensioen. Niks van dat aales dus waar jij blijkbaar afgunstig op bent. Wel drie kinderen die vanaf de dag dat ze afstudeerden ook werkten voor dezelfde gehandicapten, werklozen en migranten waar jij met zoveel plezier voor beweert af te dragen. Zij zullen, evenmin als jij, op brugpensoen kunnen gaan maar, als ik je eigen lijn doortrek, aan jouw uitkering, brugpensioen of pensioen meebetalen.

Als Knuppeltje dus iets tegen jou heeft dan is het omdat je een dikke hypocriet bent.
En dat is de waarheid.
Mij best. Ik heb nog werk nu.