Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2006, 11:43   #81
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
[SIZE=2]Ik zei het eerder al, het is moeilijk om het aan mensen zoal jij uit te leggen. U weet waarschijnlijk nog niet eens wat er allemaal in de koran en al de andere islamitische geschriften geschreven staat. U weet waarschijnlijk niet hoe dat moslims die door de islam geindoctrineert zijn denken.
Ik heb het in een vorige post al geschrven indien u die had gelezen maar zoals te verwachten was het nog niet doorgedrongen. Je hebt moslims en zij die beweren moslim te zijn doch het in feite niet zijn. Zij die de waarheid over mislukte profeet mohammed kennen en zijn voorbeeld perfect navolgen en lezen wat er in de koran en anbdere rotschriften te lezen staat, zijn de ware moslims. Al de anderen komen met verschillende opgesmukte versies voor de dag (ge moe da zo ni interpreteren) dit zijn dan de verschillende strekkingen waar je het over hebt. De ene spreekt de andere tegen omdat de ene niet weet wat er geschreven staat of weigert te lezen wat er geschreven staat.
Ook hoe moslims 'hun boekske' bekijken, is heel anders dan hoe volgelingen van andere religies 'hun boekske' bekijken. Och kom lees het boekske van Karen Armstrong dat past beter bij mensen zoals u. Ik steek in gevallen zoals jij niet meer tijd in. Amuseer u verder met uw simplistisch bashen op het VB. De enige partij die nog de waarheid over de islam durft te zeggen, de enig partij die nog een kat een kat durft te noemen in dit verziekte land.
[/SIZE]
Net zoals in het christendom dus. De meerderheid zijn geen echte christenen omdat ze de Bijbel niet letterlijk volgen. Zij die dit wel doen zijn idiote fanatiekelingen in mijn ogen.

(Te verwachten reactie van smiley: ja maar christenen plegen geen bomaanslagen. Antwoord: zie enkele posts hierboven, beginnende met Woot Woot)

Stem jij maar rustig VB zoals al die andere 1000000 dommekloten. Maar kom achteraf niet bleiten dat je van FDW niet na 9 uur 's avonds op straat mag komen als hij de avondklok instelt. 8)

Laatst gewijzigd door Khonnor : 4 mei 2006 om 11:44.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden