Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Vertel me dan eens, beste islamofoob-expert, wat verstaat een moslim onder vrede? Want als ik me niet vergis wilt 95% van de bevolking in Irak niet liever dan dat de aanslagen ophouden, er stabiliteit komt en dat de Amerikaanse bezetters zo snel mogelijk oprotten.
En het doet me veel plezier dat U mij een nuttige idioot noemt. Liever een nuttige idioot dan een idiote dorpsgek.
|
[SIZE=2]Lap. De linkse redenering druipt er weer af. U beseft niet welke domme uitspraken u doet net zoals de meeste linksen hier op dit forum. U denkt nog steeds dat het allemaal met de inval in Irak te maken heeft. Terwijl u niks weet van de voorgeschiedenis van de islam die na de val van het communisme en dank zij inwijkelingen in de Europa en de rest van de wereld weer haar kop heeft opgestoken. U weigert verder te kijken dan uw neus lang is omdat u niks van de islam kent. U stelt u de vraag wat bedoelen islamieten onder vrede. Vrede in de islam betekent onderwerping. Vrede zal er volgens de islam van rotprofeet mohammed pas zijn als iedereen (moslim en niet-moslim) en elk land (ook Belgie) onderworpen is aan de islam, zodra de islam het overal voor het zeggen heeft.
En wat Irak beterft zijn het niet de Amerikanen die dictator saddam verdreven hebben en er in de plaats een democratie willen invoeren (wat tegen de islam indruist want door mensen gemaakte wetten zijn tegen de islam) die voor het voortdurende geweld zorgen maar wel de voormalige aanhangers van saddam hussein en de moslims, de ware volgelingen van rotprofeet mohammed die elke poging tot de oprichting van 'de duivelse' democratie en vrijheid in Irak willen kelderen en elke wederopbouw van het land willen verhinderen en daar de schuld voor op de Amerikanen steken. Idioten zoals u lopen daar natuurlijk in. Die zogenaamde verzetsstrijders willen hun islamdictatuur instellen naar het voorbeeld van Iran die klaarstaan om eens dat ze een atoomwapen ter beschikking hebben die ook te gebruiken. Tegen ons wel te verstaan. Mensen zoals u zijn erger dande ware volgelingen van rotprofeet mohammed. Mensen zoals u zijn de Chaimberlins ten tijde van de opkomst van de nazis !
[/SIZE]