Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2003, 10:51   #10
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian

Dit gedrocht dat het straatbeeld van Brussel ontsiert, genaamd 'Congreskolom', werd ingewijd ter herinnering aan het nationaal Congres dat de grondwet had opgesteld.
Gedrocht? Allé gij! Ik hou wel van die fallussymbolen die ons straatbeeld sieren
Zoals den ijzertoren?

DAS PAS EEN GEDROCHT!
Hier laat je het ware gezicht zien van de "belgicisten" een beetje respect zou hier niet misplaatst zijn !
moest je ooit de ijzertoren al eens bezocht hebben dan zou je het niet over je hart kunnen halen om dit monument ter nagedachtenis van de duizenden mensen die er hun leven lieten voor uw "vaderland" een gedrocht te noemen.... tenzij je écht een idioot bent die de waarde van dit monument niet kan bevatten (zalig zijn de armen van geest) en dan zal ook niemand het je kwalijk nemen !
Ik heb geen probleem met de IJzertoren, zolang ze daar maar geen politiek symbool van willen maken dat representatief zou zijn voor ALLE vlamingen. Dat ze al eens beginnen met die AVV-VVK er weer af te krabben...

dat erafkrabben dat gaat ge aan de tjeeven moeten vragen