Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2006, 16:50   #33
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht



Dat ik dergelijke nonsens in de "Debatclub" moet tegenkomen ! Ga met dergelijke onderwerpen toch op het vreemdelingen en integratie wat racistische praat verkopen !

Leopold II is in België geboren
Albert I is in België geboren
Leopold III is in België geboren
Boudwijn I is in België geboren
Albert II is in België geboren
Filips de "king to be" is in België geboren...

Dat "binnenlandse vorsten" met "buitenlandse adel" huwt is een
eeuwenoude goede Bourgondische traditie (in tegengesteld geval zou incest de "adel" vlug decimeren..

Grofweg geschat heeft minstens 25 % van alle "Vlamingen" minstens één buitenlandse grootouder..

"Allochtoon" is gewoon een scheldwoord om iemand te mogen kunnen discrimineren.. Puur wettelijk gezien bestaan er geen allochtonen en zijn alle EU burgers in principe autochtonen
(dus binnenkort ook Turken, Roemenen en Bulgaren.. overigens is een flink % bulgaren etnisch turks, idem dito trouwens de Cyprioten & kom nu niet met een argument dat Turks Cyprus geen EU lid is, wij erkennen Turks Cyprus niet & dus..)

je bent grappig. De bepaling van "allochtoon" die ik aanhaalde is in Nederland de officiele bepaling voor het aanwerven van verplichte quota aan allochtonen.
Grappig dat je er een racistische bedoening van maakt.

Ook leuk dat je even vermeld dat de koningen in Belgie geboren werden (op een paar uitzondering na dan wel, maar kom) , het feit dat ze normaliter als allochtoon moeten worden gerekend is dat géén van hun moeders van Belgische origine was: dus vallen ze onder het officiële begrip "allochtoon", of je dat nu racistisch vindt of niet.

Maar blijkbaar vind JIJ vooral dat het een scheldwoord is, gebruikt om etc. etc... Ergens hangt het klepeltje verkeerd handjeklap, ik vrees dat er bij jou iets te veel geklapt werd.
Bovendien: allochtoon was een eerste instantie een zeer politiek correcte uitvinding om een bepaalde bevolkingsgroep POSITIEF aan te duiden, soort doekje voor het bloeden weerom. Net zoals het nu "jongeren" zijn die iets mispeuteren.Ik vraag me af what will be next.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden