Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sony
Uitgelokt???????????
zeg je hebt zeker therapie nodig!!
|
in tegenstelling tot u zal ik argumenteren.
als u de hele dag gewerkt hebt, en u staat na een drukke fille aan een pompstation aan te schuiven. die neger, tankt op zijn duizendste gemak, gaat rustig betalen,veegt de handjes schoon. dan maakt hij eindelijk aanstalten om in de wagen te stappen. oef, zegt de chauffeur achter hem, tis hier aan mij. maar neen de neger stapt doodleuk weer uit de wagen neemt een emmertje en begint zijn ruit daarmee schoon te vegen!!!
de bestuurder erachter ziet dit en claxoneert naar de neger om duidelijk te maken dat er nog mensen staan te wachten om te tanken. op de videobeelden was duidelijk te zien dat er nog een hele rij auto's stond.
de neger pikt dit niet, en steekt zijn middenvinger uit, waarop de gestresseerde turk ontploft en het hek is van de dam.
dit is dagenlijkse kost, dit is ook niet goed te keuren, maar dit is wel uitgelokt. zo zie je maar weer aan jouw domme reactie hoe je veralgemeent, en mij therapie aanbeveelt.
ik zeg: "IK KEUR DAT GEWELD NIET GOED. IK ZEG ENKEL DAT HET UITGELOKT IS, ZE GAAN BEIDEN IN DE FOUT."
maar wat leest links als ik dit zeg: "wat en ik blij dat die neger in elkaar geslagen is."
hou dus in het vervolg uw achterlijke reactie voor u, of lees eens GOED wat ik nu eigenlijk geschreven heb.