Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2006, 21:57   #32
NapalmBenny.
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever Bekijk bericht
1) zonder haatpropaganda zou het zo niet uit de hand lopen,
of wil jij nu een roofmoord die binnen iedere etnische groep
(ook de wittekes) gebeurd al vergelijken met een paar rascistische moorden
door een skinhead met haatpropaganda op zak ?

2) Het is niet, hoe meer multicul, hoe erger,
maar hoe meer haatpropaganda, hoe erger ...
Multicul is van alle tijden.

3) Mijn lieve broedertjes ?
Met wie wordt ik deze keer gelinkt ?
Het varieerd nogal op dit forum, daarom dat ik het wel eens moet vragen
Er is geen haatpropaganda, men ziet er gewoon wat er constant gebeurd, reagert men erop of durft men de feiten bij de naam te noemen, noemen jullie het weer propaganda. Maar nog nooit is multicul zo erg geweest als de dag van vandaag....Stress is ook van alle tijden hoor..., maar nog nooit zo sterk aanwezig geweest als nu. Uw broederdjes, wel bv, die mannekes die de parijse rellen zijn begonnen bv, ik denk dat je zelf wel meerdere vb'den kan verzinnen , heb je ons niet voor nodig, een tv zou ook handig zijn.

Ambras in parijs, wij noemen het migrantenrellen, jullie noemen het propaganda. Het is op zulke feiten dat men reageert hoor, en niet op een of ander folderke dat propaganda zou kunnen voorstellen. De meesten volgen een bepaald politiek denken, vanwege wat ze constant ervaren, en letterlijk zien gebeuren.

En op de reactie hier juistboven, waarom zouden we niet bij nl ten rade mogen gaan?? wat is er zo gelogen aan??? ik denk dat wij tegenover de rest van de wereld nog vrij tollerant en verdraagzaam zijn . er valt geen blazoen op te poetsen hoor , het is gewoon zo.

Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 11 mei 2006 om 22:07.
NapalmBenny. is offline