Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2006, 12:31   #15
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
-------------

ik denk dat je de ernst van de zaak niet volledig begrijpt.
Dit is geen kwestie meer van electorale recuperatie of de zoveelste pre-electorale beschadigingscampagne tav het Vlaams Belang.
We geraken nu in de fase waarin polls en peilingen moeten aantonen of dit nu het geschikte moment is meteen komaf te maken met de partij, zij het via de dotatie, zij het met de partij ansich.

Wat we nu meemaken kent geen gelijke in de geschiedenis van België , zelfs niet in het ganse democratisch bestel van Europa.
Haast 1/3 van Vlaanderen kiest VB, van die andere 2/3 zijn wellicht 50% het eens met de grote lijnen van het partijprogramma , maar kiezen om redenen allerlei voor andere partijen die hen via de plaatselijke mandatarissen keer na keer in de val lokken met beloftes die de noodzaak van een VB-stem overbodig maken.
Dat samen met de media-indoctrinatie, en je hebt een boel latente VB-kiezers die klaar staan om de overstap te maken wanneer zij zelf of hun familie ooit geconfronteerd worden met één van de ' geneugtes ' van de multiculturele samenleving.

Er is op dit moment een legertje psychologen en universitairen bezig met als hoofddoel de rechtse (ik zeg bewust niet extreem-rechtse) trend van onze samenleving om te buigen.
Er staat te veel op het spel, en helaas heeft het Vlaams Belang te veel machtige vijanden, van vakbonds- en mutualiteitszuilen tot politieke tegenstrevers met lange strategische tentakels tot in alle media.
Elk van die tegenstanders heeft zo de eigen verborgen agenda (geld en macht) om het VB in de vernieling te drukken.

Deze oorlog kan niet gewonnen worden , de (gemene) overmacht is te groot.

At your service
Idd, deze keer is het erop of eronder.
Of de oorlog bij voorbaat verloren is, zou ik niet durven stellen.
Ook België kan zijn hand overspelen.