Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
De sleutel tot het keren van de Moslim invasie is het -geen gezinsvereniging
-verbod op importbruiden
-afschaffen kindergeld
-verbieden hoofddoek
-leefloon voor de vrouw
-verbod op uitoefening godsdienst
-toezicht op opvoeding in het gezin
Kortom, het verblijf hier zo onaangenaam maken-voor de Moslims dan toch- dat een verplichte immigratiestop niet eens nodig is.
|
Ik stel voor dat we je project eens eerst voor gans België toepassen, en d�*n pas voor moslims:
Eens kijken hoe lang het duurt voor de raad van State, het arbitragehof of het hof in Straatsburg er brandhout van maken.
Je bent wel correct als je je intenties samenvat:
Kortom, het verblijf hier zo onaangenaam maken-voor de Moslims dan toch.
Enneuh, invasie, is dat woord niet wat overdreven? een invasie is militair!!(zo ongeveer wat Bush in Afghanistan en Irak deed, of Irak in Koeweit, om het begrip bevattelijk te maken voor jou ..
ontwrichten van de achterlijke en discriminerende gezinsstructuren van de Arabieren. Zou JIJ wilen dat de staat JOUW gezinsstructuur opzettellijk kwam ontwrichten?? Enneuh, achterlijk en discriminerend? Op sommige details idd, minder dan je denkt...Ik ken hier ook achtelijke en discriminerende structuren in een aantal gezinnen, maar ik veralgemeen niet, zoals jij.
KNIP
Ik heb mijn verder commentaar hierop maar zelf weggeknipt, want die samenvatting tekent je zo volledig, dat ze oerinstincten in me oproept...
Gelukkig kan IK me bedwingen!
Met walgende groet...