Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2006, 19:50   #5
Orion
Partijlid
 
Orion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2005
Locatie: Dilbeek
Berichten: 215
Standaard

Volgens mij is het VB totaal NIET schuldig aan welke betrokkenheid dan ook, rechtstreeks of onrechtstreeks. Volgens mij zijn het de moslims en andere vreemdelingen zelf die onrechtstreeks verantwoordelijk zijn voor deze daden. Doordat ik en samen met mij vele anderen zien wat er nu gebeurd in de Belgische grootsteden en andere gehuchten is het onmogelijk te zeggen dat de ganse multicul geslaagd is. We zien dat de allochtonen een hand boven het hoofd gehouden wordt door oa justitie, en daartegen gaan wij rebelleren. Wij moeten hard werken om er te geraken terwijl zij bijna alles in de schoot geworpen krijgen en dan nog is NIETS van dankbaarheid laten merken of laat staan respect. En dat beginnen de Belgen, Duitsers, Russen, ... grondig beu te geraken. Ik vind het veelal een mirakel dat zoiets niet vroeger is gebeurd (en nee, beste linkse vrienden, ik keur die misdaden ook helemaal af!), doch had ik het allang voorzien. Ik denk ook niet dat zulke misdaden in Europa zullen afnemen, integendeel...
Orion is offline