Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik vraag je WAT je precies zo provocerend vindt aan een gay-parade, en je komt aandraven met de groep "DILLI" (wat dat dan ook moge wezen) en "mannen die hormonen inspuiten om borsten te krijgen" (hetgeen in verband staat met "transseksualiteit", niet met homoseksualiteit"). Feit is dat een gay-parade een vreedzame betoging is van holebi's en waarin 95% van de deelnemers "gewone" mensen zijn zoals jij en ik. Voorop in de parade lopen inderdaad een aantal "relnichten", dat zijn degenen die 's avonds in het journaal in het lang en in het breed op het scherm komen. Zijn het die mensen die je provocerend vindt? Zo ja, waarom?
|
De door U genoemde relnichten zij degenen welke ik bedoel! hehe eindelijk begrijpen we dat)
|
Dat vermoedde ik al wel. Nu zou ik nog graag van je willen weten WAAROM je dat nu zo provocerend vindt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Mijn tweede vraag was: wat houdt dat in, "op een deftige en waardige wijze zijn homo-zijn beleven"? Ook op die vraag is er geen duidelijk antwoord gekomen. Je vindt blijkbaar dat holebi's zich volgens een bepaald stramien horen te gedragen, dus wil ik graag van je weten wat dat stramien precies is. Als je het gedrag van de gemiddelde holebi zo provocerend vindt, kan die vraag toch niet zo moeilijk te beantwoorden zijn?
|
Wel dat zijn de mensen die afstand nemen van die relnichten, en hun relatie opbouwen zoals de hetero dat doet.!
|
Die relnichten bouwen in het dagelijkse leven ook hun relatie op zoals een hetero dat doet, of dacht je nu echt dat die 365 dagen per jaar met die pluimen in hun kont rondparaderen?