Discussie: Wantrouwen.
Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2006, 07:35   #10
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Mij komt de islam ook de oren uit.
Werp uw Koran weg.

Citaat:
Ik mag hier dikwijls meegenieten van de overlast, veroorzaakt door de plaatselijke moskee.
Troost u: de klokken van St.-Job, Sint-Martinus en St.-Jozef zijn ook voor mij op zondag een waar genot.

Citaat:
Vindt iemand het nog normaal, dat het verkeer moet onrijden, omdat ze in de zomer op hun matjes gaan bidden op de straat VOOR de moskee?
Neen begot.
't Is hier ook elke keer prijs wanneer de Mariale processies uitgaan.

Citaat:
Ze komen dikwijls luidruchtig buiten en gaan met elkaar op de vuist.
Wij zijn dan toch heel wat beschaafder.
We komen stillekes uit de kerk (veel zeggen gaat toch niet met dat klokgelui) en we gaan ons eerst op café zat drinken vooraleer we op de vuist gaan.

Citaat:
Heum, geeft me niet bepaald een vredelievende indruk van die godsdienst, maar vermits ik geen expert ben ... en de preken die dikwijls voor heel de buurt weerklinken niet verstaan, spreek ik me er verder niet over uit.
Als je het eens objectief bekijkt, dan spreken we ten onrechte over multiculturele maatschappij. We beleven allemaal quasi dezelfde kultuur. Naar nonkel pastoor of imam gaan luisteren, lawaai maken, verkeershinder veroorzaken en bonken uitdelen.
Wie zeurt nog over integratie?
8)