Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2006, 08:41   #172
DeoSolis
Schepen

DeoSolis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Zou intelectuele eerlijkheid niet gebieden dat je dat ook zou doen bij uitspraken van uiw geestesgenoten ? Of zij over cijfermateriaal, teksten, ... beschikken om hun beweringen te staven.

Ofwel speelt u uw spelletje eerlijk en voor iedereen, ofwel verlaag je je tot demagogie en tot intimidatie van de tegenstander.
Je mag kiezen welke rol je hier verder speelt.

Vraag je vooral niet af waarom mensen die nog vrij kunnen denken een zo lage dunk hebben van VB-ers en hun technieken.
En wie zijn die mensen die nog vrij kunnen denken?
Zij die van zichzelf denken dat ze beter, of slimmer, zijn dan de anderen.
Zij die zich laten meeslepen door de publicitair best ondersteunde strekking.
Wat er is gebeurt is niet goed te praten. Absoluut niet.
Maar als we dergelijke daden in de toekomst willen vermijden is dit zeker niet door de situatie te misbruiken om zichzelf als beter voor te doen dan anderen.
Het is volgens mij even walgelijk wat de media, en de traditionele politieke partijen er nu mee doen.

En weet je wat het ergste is. De manier waarop het gebracht is, zo goedkoop zo voorspelbaar. Ik had die zogenaamde intellectuelen toch tot een beetje meer vindingrijkheid in staat geacht.
Hij rookte op school......amaai.Hij is skinhead. HIJ is Gothic. Hij speelde geweldadige videogames,hij speelde "GTA, en had een tepel gezien..Hij had familie bij het VB............

Mensen,mensen wat een professionaliteit.
Pas op ik ben geen vlaams belanger,maar is dit de manier.Stemmetjes verzamelen, of publiciteit halen uit moord van een baby en een kindermeisje.
DeoSolis is offline