Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2006, 21:44   #11
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
[SIZE="1"](Ik plaatste op het forum van KifKif.be hier net volgende reactie op: )[/SIZE]

Ik vind het persoonlijk spijtig dat dergelijke hilariteiten van het internet wordt gehaald. Nu heb ik misschien wel een slechte smaak op dat vlak en begrijp ik wel dat teksten op dergelijke sites (denk ook aan Stormfront of BBET) mensen kunnen storen en op één of andere manier negatief beïnvloeden maar als je in zo'n ideeën meeloopt, zit er toch al meer goed fout, denk ik.
Alleszins denk ik eigenlijk dat die verbodsdrang op zowat alles dat nog maar naar racisme of discriminatie ruikt, een beetje overdreven is. Ten eerste worden dergelijke ideeën dan toch maar onderdrukt maar niet weggenomen en ten tweede is iedereen die dergelijke onzin slikt nog steeds individueel verantwoordelijk voor wat hij ermee doet. Verder zouden dergelijke teksten toch ook als duiding nog gebruikt moeten kunnen worden.

[SIZE="1"](Een gelijkaardig topic bestond trouwens al.)[/SIZE]
Dat is ongeveer wat ik daarover denk.

En ik zou zelfs verder gaan :

Eigenlijk zou er elke dag op het nieuws een bloemlezing moeten gepresenteerd worden van de meest pathetische, meest stompzinnige, meest hysterische, ... uitspraken die op dit soort sites verschenen.

Of anders een soort hitparade daarvan.
djimi is offline