Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2003, 15:18   #77
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trol
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trol
Geven jullie eens toe dat dit 'verschil in mentaliteit' berust op toevalligheden en mijn zogenaamde alsen en indienen juist zijn. En niet om zo maar weg te steken. geef jullie eens toe dat jullie gewoon met een vergrootgelas dingen aan het zoeken zijn? Om deze derna nog eens 500x uit te vergroten..
HET HAD (ja zoiets als "ALS" ) OMGEKEERD KUNNEN ( ZOALS INDIEN) ZIJN!!
Maar het is niet zo. Dat is dus een bewezen FEIT,
uw stelling dat het anders KON zijn is een MOGELIJKHEID of een VERONDERSTELLING die niet door de realiteit werd bevestigd.
Is dat zo moeilijk te verstaan dan?
JA BIJ DIT VOORVAL JA.. NU... IS DAT INDERDAAD EEN FEIT MAAR:

Citaat:
Ok ik geef toe u hebt em gepakt op een taalblunder..

vlaanderen onafhankelijk!

Geven jullie eens toe dat dit 'verschil in mentaliteit' berust op toevalligheden en mijn zogenaamde alsen en indienen juist zijn. En niet om zo maar weg te steken. geef jullie eens toe dat jullie gewoon met een vergrootgelas dingen aan het zoeken zijn? Om deze derna nog eens 500x uit te vergroten.
wel?
Moet ik het nu NOG eens herhalen voor je het verstaat? Een feit IS, een mogelijkheid IS NIET. De reden dat dat feit er IS en die mogelijkheid niet, d�*�*r gaat het om.

Op die manier kan je zeggen dat evengoed/als/misschien een groep Amerikaanse christelijke fundamentalisten zich op 11 september op de Ka'aba zou hebben kunnen laten vliegen, dus dat die aanslag van Al-Qaeda louter een toevalligheid is.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden