Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2003, 23:56   #18
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Zijne Heiligheid heeft er toch ook geen problemen mee om over ons heen te zeiken, figuurlijk dan; ik doe gewoon hetzelfde, maar ik maak het wat aanschouwelijker...
Een echte Christen heeft medelijden met jullie soort, met "over jullie heen zeiken"(jij bent in Homo Holland naar school geweest zeker?) heeft dat niks te maken.
Homo-zijn is een afwijking en iedereen, katholiek of niet, heeft het volste recht om dat in te zien en te verkondigen.
De verhouding tussen mannen en vrouwen is een strijd die veel energie en inzet eist. Degenen die die inzet niet kunnen of willen opbrengen zijn homo uit lafheid, OF uit filosofische overwegingen(=de strijd uit principe afzweren) en die gaan naar het klooster.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk: kloosters zijn broeihaarden van de meest vunzige homofilie!
Dat kun je jezelf toch allemaal niet wijsmaken!! Homo zijn uit lafheid of gemakzucht, het is dat homo zijn zo veel gemakkelijker is, jongens toch. Is er misschien ook een of andere deftige wetenschappelijke studie die die richting opgaat of is het meer een "persoonlijke ervaring"?
Uit pure onwetendheid lijkt me een stuk aannemelijker. Beati pauperes spiritu...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden