Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Nogmaals: het zijn niet de necromanen die de wet opstellen. Noch de formele, noch informele normen in deze samenleving. Nagenoeg iedereen (behalve u  ) aanvaardt dat het respectloos is tegenover de overledene en tegenover de familie. De overledene kan nooit zijn toestemming geven... En geloof me, als je dit nu zou voorstellen aan je vrouw, voor later, indien ze sneller dan jou zou overlijden, ze zou niet instemmen, maar je maar een zielige vent vinden hoor!
Necromanen verkrachten een lichaam (dringen het binnen). Homo's beleven op een wederkerige, respectvolle manier een sexuele relatie.
|
Necromanie is een seksuele geaardheid, die bestaat naast die van normale mensen en homo-abnormalen. Meestal hebben ze dus geen vrouw. Ik heb al genoeg mijn afgunst voor dit soort praktijken getoond. Je moet mij dus niet betrekken bij voorbeelden die kant noch wal raken.
Verder wordt die 'heilige' wet opgesteld door een meerderheid van de bevolking, maar wordt ze voortdurend aangeklaagd door minderheden als necrofielen en homo-abnormalen. Of hedentendage - helaas - door homohaters.
De homo-verdedigers zijn veel minder ruimdenkend als wordt aangenomen.
|
U mist mijn punt. In heel uw discours over instemming bij necromanie, is het enige argument dat u kon naar voor halen: wat als de instemming voor de dood is gegeven. Wel dat is belachelijk. En dat weet u net als ik. Nu zegt u zelf dat ze meestal geen vrouw hebben zodus...
DUS: nogal grote verschillen hé.
HOMOSEKSUALITEIT - NECROMANIE
respectvol / respectloos tegenover de overledene en familie
een relatie / een perverse

relatie of iets dat erop trekt
wederkerigheid / eenzijdig
instemming / geen instemming
KAN HET NOG LOGISCHER? SNAP JE HET VERSCHIL NOG NIET?