Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje
Maar ik raad al de mensen aan, die zo afgeven op een Vlaams Belang, eens in het werkveld te gaan staan, en dan nog eens "eerlijk" de hand op het hart te leggen, en dan nog eens te zeggen dat er in ons lang GEEN probleem is.
|
[FONT=Arial][SIZE=2]Dat is juist 1 vd propaganda technieken van het VB "wij tegen zij" "zwart wit" De wereld is niet zo . Ik denk dat er niemand is in belgie die ontkent dat belgie problemen heeft . Waar er wel verschillen zijn is de graad van de problemen. [/SIZE]
Citaat:
En ik ben geen straathoekwerker met extreem linkse gedachten. Hoe moeten mensen als wij onze job doen soms? Wij voelen ons soms net Don Quichote, wij vechten ook tegen windmolens...
|
[SIZE=2]Join the club, ik voel dat ook en werk als informaticus, dat is leven zou ik denken. [/SIZE]
Citaat:
En ook al kaart ik aan dat wij met een fundamenteel probleem zitten in dit land, toch blijf ik met een enorme gedrevenheid verder doen en zet ik alles op alles met de jongeren waar ik mee te maken heb, 1 kerel/meiske dat het inziet dat het ook zonder crimineel gedrag gaat, is 1 probleem voor de maatschappij minder, en is iemand die misschien dan toch nog een kans maakt op een goed leven in onze maatschappij.
|
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."
-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor
The second in command of the Third Reich
Laatst gewijzigd door k9 : 19 mei 2006 om 07:50.
|