Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2006, 09:47   #20
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Probeer jij mij te beletten het opdoeken van alle Belgichse ministeries van cultuur voor te stellen terwijl jij enkel het Vlaamse wil opgedoekt zien?
Jullie flaminganten hebben cultuur gesplitst. Gevolg: je kan in principe enkel nog over het deel beslissen van de gemeenschap waartoe je behoort.

Probeer dus even uw Vlaams-Waals-discours opzij te zetten, en mijn voorstel puur algemeen te beschouwen: géén cultuurministerie meer dat als Sinterklaas kan optreden met andermans centen. De mondige burger beslist zelf (via een bonnensysteem) óf, w�*t, en voor hoeveel de gemeenschap financiëel tussenkomt in cultuur.

Citaat:
Je gaat mij toch niet wijsmaken dat Anciaux de enige klootzak is die cultuur misbruikt uit zuiver populistisch oogpunt?
Welneen, maar hij komt nu toevallig in mijn schietlap. Moet ik waarlijk iedereen politiek afschieten in één postinkje? Ik ben Hercules niet hoor. Ook Staaf is een mens met beperkingen.