Discussie: Wij nemen dit niet
Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2006, 10:30   #152
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
maar jullie doen het verdomd zelf (jullie = tegenstanders van het VB)
Laatste keer dat ik keek was ik nog maar 1 persoon

Citaat:
Jullie scheren alle kiezers en leden van het VB over 1 kam,
Sommige ja, andere nee. Weeral zo'n VB propaganda punt, ik herhaal de wereld is niet zwart wit, het is niet VB tegen de rest van belgie zoals ze je willen doen geloven.

Citaat:
jullie zeggen dat heel het programma van het VB racistisch is op basis van een paar twistpunten die in mijn ogen niks te maken hebben met racisme.
Er staan idd voor mij nog racistische standpunten in hun programma nu, en zoals ik al zei, sommige zeggen dit andere niet.

Het gaat hem trouwens over meer dan dit, een partij is meer dna louter zijn standpunten. Al de mandaterissen die tot de partij horen zijn er ook deel van, en je kan niet beweren dat ze geen racistische dingen zeggen he.?

Citaat:
jullie schuiven de schuld voor alles wat misloopt in deze samenleving in de schoenen van het VB in plaats van eens een spiegel voor te houden.
Onzin , zoals ik al zei bepaalde problemen zijn idd verbonden aan het VB anderen niet.

Citaat:
Jullie wensen niet samen te werken met het VB ondanks de hoge kiesuitslag van het VB en een duidelijk signaal van een groot deel van de bevolking.
Hoeveel mensen er op een partij stemmen maakt niet uit, in een democratie moet je een meerderheid hebben om te regeren.

Het standpunt van het VB is te extreem om hen met andere partijen een coalitie te laten vormen. Komt daarbij dat het VB ZELF zegt dat ze geen compromissen zullen sluiten en het is het VB zelf dat zich uitsluit van een coalitie.

Weeral VB propaganda, het is niet om je een grote of zelf de grootste partij bent dat je automatisch in de regering komt genoeg voorbeelden daarvan te vinden in de belgische politiek.

Citaat:
jullie ondermijnen de democratie met het schrijven van nieuwe wetten om politieke tegenstanders uit de weg te ruimen.
Onzin nieuwe wetten die racisme aanpakken. Indien je dit echt gelooft, waarom zit er dan nog geen enkele VB'er achter de tralies? Weeral VB propaganda.

Citaat:
jullie doen niks anders dan het beledigen, vernederen, bedreigen en negeren van bijna een kwart van de bevolking in vlaanderen.
Sommige ja, en dat zijn de domme, andere niet.

Citaat:
dus kom niet af dat het VB alles in wij en zij zet daar jullie enkel hetzelfde doen.
Ik niet, vele andere ook niet, maar blijkbaar mis je die allemaal.

Citaat:
de macht van het VB ligt in de onkunde en het fundamentalisme van de andere partijen.
Ten dele ja. Vind je dan niet raar dat je op hen stemt, ik stem op politieke partijen om hun goed programma, niet omdat de anderen niks voorstellen.

Citaat:
zoals ik al dikwijls heb gezegd had men het VB in de jaren 80 eens mee opgenomen in een regering toen ze niet groter waren dan groen of spirit
En toen zelfs hun stanpunten op paier nog racistisch waren? Nee dank U ik wil geen herhaling van in nederland waar er 2 jaar geen bestuur is geweest.

Citaat:
nu dan was hun macht nooit zo groot geworden maar jullie onkunde en haat tegenover een kleine vorm van nationalisme heeft het VB juist groot gemaakt en zal nog blijven groeien want jullie zijn niet van plan het roer om te gooien nog zijn jullie in staat om iets te doen aan de werkelijke problemen van dit land.
Die jullie steekt me echt tegen, gebruik dat AUB in de volgende post niet meer. Dit is ene forum voor discussies, niet om partij propaganda te posten.

Citaat:
in vele opzichten zijn jullie dus gelijk aan de methodes van het nazi regime indertijd. het enige wat nog ontbreekt is een moord op een VB lid, een holocaust en martelingen tegen anders denken maar voor de rest zijn jullie goed op weg om hetzelfde landschap te maken van voor WO 2 en deze keer gebeurt het onder het mom van politiek correct denken al waren de aanhangers van hitler ook overtuigd van hun rechtvaardigheid in hun idealogie.
dat is een goede. Het arme VB niks gedaan (buiten dan veroordeeld worden, en een heleboel andere feiten)

De brainwashing zit diep he?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline