Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2003, 15:45   #56
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinful246
Elke winkelier zegt; handen af van de openingsuren. Ik snap da nie, waarom mag da nie de keuze zijn van iemand als die 7 op 7 wil open zijn. Das toch een vorm van vrijheid. Liberalisering ten top. En denk dat da goed zou zijn voor de economie. Tuurlijk zal misschien de concurrentie van de supermarkten zwaar doorwegen op de kruidenier, maar denk dat hij het ook moeilijk genoeg heeft zonder die 7e dag. Persoonlijk vindt ik brood, patisserie, vlees, groenten en fruit nog altijd meer kwaliteit hebben bij specifieke winkels.

En als ze niet 7 op 7 willen werken kunnen ze toch een werkstudent inschakelen voor dien extra dag?
Totale vrijheid: schaf dan ook meteen de hele wetgeving af aub. Het is een inbreuk op de vrijheid van de werkgeven om zwangere vrouwen niet te mogen ontslaan. Het is een inbreuk op de vrijheid om niet onder het minimumloon te mogen verdienen. Het is een inbreuk op de vrijheid om niet dronken achter het stuur te mogen zitten. Ik vind het een beperking van mijn vrijheid dat ik niet mag afschieten wie ik wil. Totale vrijheid? Verhuis naar Irak, daar hebben ze momenteel bijna totale vrijheid.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden