Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2006, 17:30   #1
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard SP.a tegen Vlaams front rond staatshervorming

"Als voorzitter van de sp.a zeg ik duidelijk: vóór de verkiezingen teken ik geen enkel engagement rond de staatshervorming. Ik wil eerst ieders gewicht kennen voor ik ga praten." Dit zegt sp.a-voorzitter Johan Vande Lanotte. "De staatshervorming zal in mijn programma staan. Na de verkiezingen wil ik perfect samenzitten met de Vlamingen om te kijken waar we naartoe willen."

Overigens weigert Johan Vande Lanotte nu al te speculeren over de samenstelling van de volgende federale regering. "Er zijn heel veel vragen. Zal CD&V in een regering stappen zonder formeel akkoord over de staatshervorming? En wat als Yves Leterme meedoet aan de verkiezingen en géén eerste minister wordt? Dan heeft hij een groot probleem." (belga)

-----
Wat is dat nu voor zever; zeg dan gewoon dat we allemaal imbecielen zijn en we kunnen fluiten naar verdere staatshervormingen. Alsof hij niet weet wat men wil in Vlaanderen. De klucht rond het 'onverwijlde' splitsen van BHV al vergeten misschien? Ik ben trouwens nog aan het wachten op dat communautair forum wat Verhofstadt al zo lang beloofd had waarin dit allemaal besproken zou worden. Niks van dit alles; gewoon ondergaan wat de PS wil en daarmee basta

Laatst gewijzigd door Gorefest : 20 mei 2006 om 17:33.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden