Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat
Ik bedenk hier even een forum-probleem: hoe kunnen we vermijden dat steeds dezelfde vragen gesteld worden, waarop steeds dezelfde antwoorden komen?
BV:
Ik stel: "België is een opportuniteit", ik heb mijn mening daarover al meermaals toegelicht (je bent ermee eens of niet, dat doet er nu even niet toe)
Iemand vraagt "Waarom?" en ik kan terug alt-C/V gebruiken om mijn mening toe te lichten.
Dit is niet alleen erg vervelend, de discussie draait daardoor in een rondje, en wordt steriel.
Zouden we niet beter communautaire dossiers opstarten, waar rond bepaalde stellingen gepraat wordt, zodat we onszelf niet eindeloos moeten herhalen?
Ik heb immers niet het gevoel erg nuttig werk te doen als ik voor de tiende keer hetzelfde tik, omdat het de tiende is die dezelfde vraag stelt, omdat die de vorige antwoorden niet heeft kunnen lezen.
Zulke dossiers zouden ook handig zijn voor nieuwkomers.
|
Misschien zou je telkens op de vragen kunnen antwoorden zonder te beginnen lullen over andere dingen en dan achteraf te zeggen dat je daar al geantwoord op hebt? Dat zou een mooie start zijn!