Discussie: Is Kyoto onzin?
Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2003, 13:49   #12
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Ik denk dat het overduidelijk is dat er grote onzekerheid bestaat over dat zogenaamde broeikaseffect.

Het zou dan nog volgens de aanhangers van de broeikasstelling vooral de uitstoot van fossiele brandstoffen zijn die bijdraagt. Een probleem dat zichzelf oplost omdat die gelimiteerd zijn.

Het lijkt me dan ook overduidelijk dat we de welvaart van de maatschappij voor zulke theorien niet op het spel mogen zetten.

Als u ervan overtuigd bent dat uw auto te veel uitstoot houd ik u niet tegen om de trein te nemen, laat mij misschien ook eens de vrijheid volgens mijn overtuiging te leven.
Gij met uw vrijheid. In Irak is quasi absolute vrijheid. Ga daar dan wonen als je dat zo geweldig vind.
Ik snap niet waarom u nog steeds niet gepleit heeft voor de volledige afschaf van het strafrecht. Het wetboek belemmerd mijn vrijheid. Ik snap ook niet waarom je voor repressie van drugs wilt. Ik wil de vrijheid hebben mij kapot te spuiten en daarvoor te stelen en te moorden. Ah, maar dat mag niet, hé, want dan beschadig je andersmans eigendom en leven.

JUIST!!! en als dat broeikaseffect effectief komt door de mens, dan heeft u niet het RECHT die vrijheid van auto te nemen en daarmee ander leven (mens, dier en plant) op deze aardbol, nu EN in de toekomst, het leven te ontnemen en/of ondraaglijk te maken.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden