23 mei 2006, 22:01
|
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek
Nu we eindelijk werk gaan maken van de grote structurele problemen die ons land al te lang in de racistische/randfascistische greep hebben gehouden, moeten we toch ook nadenken hoe we gevaarlijke racisten en andere rechtse labiele personen rechtstreeks als individu kunnen helpen.
Geïndividualiseerde psychologische of psychiatrische begeleiding en therapie zou uiteraard ideaal zijn, maar dat is niet haalbaar gezien het enorm grote aantal racisten.
Misschien moeten we aan praktischer oplossingen denken: speciale sportgelegenheden waar men onder begeleiding zijn aggressie kan uitlaten, frustratie- en stress-reducerende concerten voor racisten, etc....
Alle suggesties zijn welkom. Wanneer ik zelf stress luister ik graag naar Rammstein's randfascistische dancemetal, en dan gesticuleer ik heftig. Daarna voel ik me lichter en kan er weer tegenaan. Ook veel mediteren is handig, maar dat is voor racisten een wellicht te beschaafde en intelligente techniek.
Alleszins, ik begrijp dat sommige hardcore racisten onverbeterbaar zijn, ook niet met de zwaarste therapieën, en die vergen dus een politionele, waakzame aanpak en voortdurende monitoring. Maar voor vele anderen kunnen sportkampen, randfascistische concerten en zelfs meditatiecursussen helpen.
Andere suggesties welkom.
|
Allemaal niet nodig.
Laat je VB-fobie verzorgen.
http://www.pccaritas.zvl.org/
|
|
|