Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2006, 10:34   #5
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
ABOU JAHJAH
Aan de heer Abou Jahjah, die om te beginnen zelf op uiterst dubieuze en frauduleuze wijze dit land is binnengekomen.

Ten eerste: wij hoeven van u geen moraliserende preek, laat staan dat we het moeten pikken dat u onze hele bevolking de huid vol komt schelden. (,,Vlaanderen is terminaal ziek'' DS 20 mei) En ten tweede: niemand heeft u ooit verplicht in dit land te blijven. Als we hier toch allemaal terminaal ziek zijn, waarom koopt u dan geen ticket enkele reis naar Beiroet? Misschien voelt u zich beter thuis in de 'democratische regimes' van het Midden-Oosten waar het mythologische maatschappelijke draagvlak de bevolking veel beter naar democratie en gelijkheid voert.

Het feit alleen al dat u publiekelijk en ongestraft een volledige bevolkingsgroep voor doortrapte racisten kunt uitmaken bewijst voldoende dat het met het democratisch gehalte van dit landje nog zo slecht niet is gesteld.

M. S.
uit de Standaard 240506

... een lezersbrief uit de Standaard die zodanig mijn eigen gevoelens weergeeft, als onderdeel van de multicul-idiotie, dat ik hem maar eventjes "copy-paste" om ook anderen te laten meegenieten...
Het is inderdaad zo dat we stilaan loslopend wild aan het worden zijn in ons eigen land, voortdurend met de vinger moeten gewezen worden door vreemdelingen die denken dat ze het hier al voldoende hebben overgenomen... We zijn toch maar een land van "racisten" nietwaar.
Wat mij betreft, niet echt een hoogvlieger, meer de man dan de boodschap aanklagen (wat niet wil zeggen dat de argumenten tegen de man fout zouden zijn). Een gedegen weerlegging van zijn uitspraken zouden meer overtuigen.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden