Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2003, 17:51   #123
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trol
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trol

Vergeet het maar..

de meeste vlaams blok kiezers stemmen op het blok voor problemen die ze hebben met vreemdelingen, daarmee dat ik een stad zoals Antwerpen meer mensen stemmen voor het blok.
Kom kom meneer politiekerke, u weet dat goed genoeg..
Ik weet goed genoeg dat ongeveer elke stemgerechtigde in Vlaanderen weet dat het Vlaams Blok separatistisch is.
Als zij andere drijfveren hebben om op het Blok te stemmen is dat hun zaak, maar zij weten heel goed dat zij daarmee ook een stem tegen België uitbrengen.

Duidelijk genoeg toch?
beetje kalmte mag wel,

Nee m'n beste, het gros weet NIET voor wat die partij juist staat. Het gros kijkt naar zijn probleem: vreemdelingen => vlaams blok.
De vlaams blok stemmers weten dat niet. Denkt ge nu echt dat iedereen die hun standpunten kent? Laat staan dat iedereen weet dat er iets is zoals een programma

Duidelijk

[size=2]het ergste is dat u goed genoeg weet dat het zo is, politiekerke[/size]
Maar man toch, je kan me veel gaan wijsmaken maar niet dat de mensen niet weten dat het VlaamsBlok voor een onafhankelijk Vlaanderen is. Het is verdomme het eerste punt van hun programma!! Stel dat de mensen zelfs dat niet weten dan begrijp ik niet dat u een voorstander van stemplicht kan zijn.

Het wordt trouwens vrij kinderachtig dat u Zorroaster steeds uit maakt voor "politiekerke".
alpina is offline   Met citaat antwoorden